Levertermijn:
We streven ernaar om alle producten binnen de 2 à 3 dagen bij u geleverd te hebben. Mocht een product onverhoopt niet in voorraad zijn, dan zullen we u ervan verwittigen en heeft u uiteraard de mogelijkheid, indien gewenst, om uw bestelling te annuleren mocht dat termijn voor u te lang zijn.
Transportkosten:
Bij elke levering in België, Nederland en Frankrijk wordt een vaste kost van € 10 aangerekend per bestelling voor het transport. Voor leveringen buiten België, Frankrijk en Nederland, gelieve ons te contacteren via [email protected]
Terugname en garantie:
Bij Rollator Online staan we achter onze producten, onze service en de klant. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw bestelling, aarzelt u dan niet en neem direct contact op met onze Klantenservice (email: [email protected] – tel nr: 00 32 9 328 77 23 - tel vanuit België: 09 328 77 23 ). Wij zullen u dan voorzien van de terugbetaling van uw aankoopbedrag.
Garantie
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing onverminderd de wettelijke rechten van de consument.
Voordat u een artikel retour zendt moet u onze Klantenservice op de hoogte brengen.
Retourbeleid: 14 kalenderdagen bedenktermijn
U kunt uw aankoop zonder opgave van reden binnen 14 kalenderdagen annuleren. De retourtermijn gaat in op de dag na de dag van aflevering.
Stappenplan Ruilen en Retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel en snel mogelijk afhandelen.
- Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen (email: [email protected] – tel: 00 32 9 328 77 23 - tel voor België: 09 328 77 23)
- U ontvangt per email een bevestiging van uw verzoek
- U ontvangt per email instructies voor de verzending van het artikel
- Na ontvangst van uw zending ruilen wij het artikel om of storten het volledige aankoopbedrag terug, afhankelijk van uw wens.
Retour voorwaarden:
- Controleer goed dat het product geen schade heeft en dat het product schoon is.
- Het is belangrijk dat de rollator op de zelfde manier ingepakt wordt zoals hij ontvangen is om schade te voorkomen tijdens transport.
- Pak het product in, in de originele doos. Maak de doos goed dicht.
Klachten & Suggesties
Wij horen het ook graag als u klachten of suggesties heeft. Schroom niet om ons te benaderen als u niet tevreden bent.
Suggesties
Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per email. Klik hier om ons een email te sturen. rollator-online.be verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.
Klachten
Bij rollator-online.be draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice.
Contact
Rollatoronline
Hillarestraat 20
9160 Lokeren
Belgium
Tel: 00 32 9 328 77 23
Fax: 00 32 9 296 11 05
[email protected]
www.rollatoronline.be
BTW: BE 0599 878 088